Közlekedés

A KLM segít csomagolni

 |  Forrás: Business Traveller Hungary  |   2018. január 3. szerda 11:49
A KLM bemutatta új, interaktív hangvezérlésű csomagolási segédjét a Google Home-on.

A BB (Blue Bot) nevet viselő szolgáltatás egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkció, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.

Az új szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy saját hangjukon létesítsenek kapcsolatot, adjanak utasításokat és tegyenek fel kérdéseket a mesterséges intelligenciával rendelkező eszköznek. A BB, a Blue Bot rövidítése a KLM bot szolgáltatása, amely egy olyan hangvezérlésű csomagolási lista, melynek a közeljövőben emlékeztető listát is küldhetnek majd a Google Home-on keresztül, amennyiben nem tudnak valamit rögtön bepakolni, és későbbi emlékeztetésre van szükségük.

A KLM BB szolgáltatása mesterséges intelligencián alapul, emellett a KLM rendszerével és külső technológiákkal összekötött. A rendszer tanulékony, és egyedi személyisége van: segítőkész, barátságos, professzionális. Minél többet használja az utas, annál okosabbá és személyesebbé válik. A BB 2017 szeptemberében indult, és a Messenger applikáción keresztül segített az repjegyfoglalásban, de a jövőben tovább fejlődik, új szolgáltatásokat kínál majd új platformokon.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szavazatok száma: 1